1. Jak sporządzić prawidłową umowę z firmą niszczącą dokumentację?
  2. Czy ryczałt się opłaca?
  3. Czy warto posiadać certyfikat z języka angielskiego?
  4. Wypadek w stolicy – jak znaleźć najlepszą pomoc drogową?
  5. Zraszacze statyczne i turbinowe – porównanie?
  6. Urządzenia farmaceutyczne – niezbędne w aptece i przy produkcji leków
  7. Samodzielne ustawianie anteny – od czego zacząć?
  8. Z którym rodzajem dłużników ma do czynienia Twoja firma?
  9. Komory chłodnicze i mroźnicze. Jakie urządzenie wybrać do restauracji?
  10. Zwyżki – sposób pracy na wysokościach
  11. Przetwarzanie danych osobowych – czy warto zrobić audyt procesów przetwarzania danych
  12. Jak działają klimatyzatory ścienno-podstropowe?
  13. Kiedy zgłosić się na USG tkanek podskórnych?
  14. Maski, jako skuteczny sposób na ochronę dróg oddechowych pracowników
  15. Czy można zaufać używanym zbiornikom na propan?
  16. Podpowiadamy, jakie formalności trzeba spełnić i jak pomyślnie przejść proces rekrutacji, by podjąć pracę za granicą
  17. Rozgrywki ASG – niezbędna odzież i sprzęt
  18. Noc Civiców – czego możemy spodziewać się w następnej edycji?
  19. Procedura kontroli przeciwpożarowej w pigułce
  20. Kiedy możesz spodziewać się kontroli skarbowej?
  21. Jak bezinwazyjnie osuszyć budynek?
  22. Czy kształt wycieraczki ma znaczenie?
  23. Jak objawia się martwica skóry?
  24. Odpady medyczne i sposoby ich segregacji
  25. Jak funkcjonuje sztuczne lodowisko?
  26. Jazda wózkiem widłowym – zachowanie bezpieczeństwa
  27. Jak dobrać odpowiedni sprzęt apteczny?
  28. Dlaczego warto wyposażyć lokal w sterylizator do noży?
  29. Rola Polski w transporcie pomiędzy Europą a Azją
  30. Kiedy sprężarka bezolejowa to dobry zakup?
  31. Czy kurs na dietetyka jest niezbędny do wykonywania zawodu?
  32. Catering paleo na spotkania biznesowe – uniwersalny wybór dla każdej grupy pracowników
  33. Co przewozi się w skrzyniach transportowych?
  34. Amalgamat dentystyczny – jak bezpiecznie się go pozbyć?
  35. 5 smacznych przekąsek z tradycyjnej szynki
  36. Integracja wzrokowo-ruchowa w żłobku – zalety
  37. Chcesz mieć nowoczesną firmę? Korzystaj z systemów IT dla biznesu
  38. Co trzeba wiedzieć o generatorach azotu?
  39. Dlaczego przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na rozwiązania chmurowe?
  40. Pościel bambusowa – jakie ma właściwości i kiedy warto ją kupić?
  41. ADHD – czy to tylko przejaw medykalizacji?
  42. Jak zdobyć uprawnienia na podesty ruchome?
  43. Namiot magazynowy, czyli mniejsze koszty magazynowania
  44. Jak dbać o okap kuchenny?
  45. Leczenie trądziku dawniej i dziś
  46. Arytmetyka mentalna odpowiedzią na potrzeby współczesnych uczniów i ich rodziców
  47. Czym są waporyzatory i do czego służą?
  48. Automaty schodowe – wygodne i ekonomiczne rozwiązanie
  49. Przełom listopada i grudnia – gorący okres dla firm kurierskich
niedziela, Luty 24, 2019
  1. Jak sporządzić prawidłową umowę z firmą niszczącą dokumentację?
  2. Czy ryczałt się opłaca?
  3. Czy warto posiadać certyfikat z języka angielskiego?
  4. Wypadek w stolicy – jak znaleźć najlepszą pomoc drogową?
  5. Zraszacze statyczne i turbinowe – porównanie?
  6. Urządzenia farmaceutyczne – niezbędne w aptece i przy produkcji leków
  7. Samodzielne ustawianie anteny – od czego zacząć?
  8. Z którym rodzajem dłużników ma do czynienia Twoja firma?
  9. Komory chłodnicze i mroźnicze. Jakie urządzenie wybrać do restauracji?
  10. Zwyżki – sposób pracy na wysokościach
  11. Przetwarzanie danych osobowych – czy warto zrobić audyt procesów przetwarzania danych
  12. Jak działają klimatyzatory ścienno-podstropowe?
  13. Kiedy zgłosić się na USG tkanek podskórnych?
  14. Maski, jako skuteczny sposób na ochronę dróg oddechowych pracowników
  15. Czy można zaufać używanym zbiornikom na propan?
  16. Podpowiadamy, jakie formalności trzeba spełnić i jak pomyślnie przejść proces rekrutacji, by podjąć pracę za granicą
  17. Rozgrywki ASG – niezbędna odzież i sprzęt
  18. Noc Civiców – czego możemy spodziewać się w następnej edycji?
  19. Procedura kontroli przeciwpożarowej w pigułce
  20. Kiedy możesz spodziewać się kontroli skarbowej?
  21. Jak bezinwazyjnie osuszyć budynek?
  22. Czy kształt wycieraczki ma znaczenie?
  23. Jak objawia się martwica skóry?
  24. Odpady medyczne i sposoby ich segregacji
  25. Jak funkcjonuje sztuczne lodowisko?
  26. Jazda wózkiem widłowym – zachowanie bezpieczeństwa
  27. Jak dobrać odpowiedni sprzęt apteczny?
  28. Dlaczego warto wyposażyć lokal w sterylizator do noży?
  29. Rola Polski w transporcie pomiędzy Europą a Azją
  30. Kiedy sprężarka bezolejowa to dobry zakup?
  31. Czy kurs na dietetyka jest niezbędny do wykonywania zawodu?
  32. Catering paleo na spotkania biznesowe – uniwersalny wybór dla każdej grupy pracowników
  33. Co przewozi się w skrzyniach transportowych?
  34. Amalgamat dentystyczny – jak bezpiecznie się go pozbyć?
  35. 5 smacznych przekąsek z tradycyjnej szynki
  36. Integracja wzrokowo-ruchowa w żłobku – zalety
  37. Chcesz mieć nowoczesną firmę? Korzystaj z systemów IT dla biznesu
  38. Co trzeba wiedzieć o generatorach azotu?
  39. Dlaczego przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na rozwiązania chmurowe?
  40. Pościel bambusowa – jakie ma właściwości i kiedy warto ją kupić?
  41. ADHD – czy to tylko przejaw medykalizacji?
  42. Jak zdobyć uprawnienia na podesty ruchome?
  43. Namiot magazynowy, czyli mniejsze koszty magazynowania
  44. Jak dbać o okap kuchenny?
  45. Leczenie trądziku dawniej i dziś
  46. Arytmetyka mentalna odpowiedzią na potrzeby współczesnych uczniów i ich rodziców
  47. Czym są waporyzatory i do czego służą?
  48. Automaty schodowe – wygodne i ekonomiczne rozwiązanie
  49. Przełom listopada i grudnia – gorący okres dla firm kurierskich

Jednym z poważniejszych kosztów każdego przedsiębiorstwa logistycznego czy produkcyjnego jest koszt magazynowania. To dlatego firmy poszukują różnorodnych rozwiązań technologicznych i logistycznych, by ten koszt w miarę możliwości ograniczać. Jednym ze sposobów na zmniejszanie środków wydatkowanych na magazynowanie jest wykorzystanie namiotów magazynowych.

Namiot magazynowy – sposób na obniżenie kosztów magazynowania 

Nowoczesne firmy coraz częściej sięgają po ten sposób magazynowania. Technologia ta jest szczególnie popularna wśród przedsiębiorstw rozwijających się, planujących ekspansję i wzrost usług czy produkcji. Wykorzystanie namiotu magazynowego to doskonały sposób na stworzenie przestrzeni magazynowej na obszarze, gdzie jest ona niedostępna. Jednocześnie tego rodzaju magazyn daje przedsiębiorcy mnóstwo swobody w stanowieniu o jego lokalizacji, warunkach montażu, demontażu i wykorzystania.

Namiot magazynowy – zalety

Zalety namiotów magazynowych zaczynają się już od ich ceny zakupu. Najczęściej przedsiębiorca musi wyłożyć pełną kwotę w chwili transakcji, jednak koszt ten w stosunku do wieloletniego wynajmu jest nieporównywalny, a poza tym bardzo szybko się amortyzuje. Namiot magazynowy jest mobilny. Oznacza to, że w każdym momencie można zmienić jego lokalizację, przenosząc całą zawartość w coraz to korzystniejsze dla przedsiębiorcy miejsce. To szczególnie ważne dla firm z zasięgiem ogólnokrajowym, mogą one swobodnie dopasowywać lokalizację namiotu do aktualnych potrzeb.

Dla każdego rozwijającego się przedsiębiorcy ważną zaletą zastosowania namiotu magazynowego jest łatwość jego powiększania. Gdy zachodzi taka potrzeba, modułowość konstrukcji umożliwia jego powiększanie czy zmniejszanie.

Niezwykle istotną zaletą  montażu namiotu magazynowego jest możliwość wyposażenia go we wszystkie niezbędne urządzenia i udogodnienia, choćby takie jak: bramy rolowane, bramy przesuwne jedno- i dwuskrzydłowe, również z napędem elektrycznym. Wartością wizualizacyjną dla przedsiębiorcy może być odpowiednio dobrana kolorystyka namiotu czy elementy identyfikacji.

Niezbędne pozwolenia na ustawienie namiotu magazynowego 

Jeżeli namiot magazynowy będzie stał w określonej lokalizacji przez okres krótszy niż 120 dni swój zamiar przedsiębiorca musi zgłosić do odpowiedniego organu, to najczęściej urząd miasta czy starostwo powiatowe. W tym przypadku nie wymaga się od przedsiębiorcy żadnych dodatkowych pozwoleń czy specjalistycznych opinii. Często przedsiębiorcy korzystają z tego przepisu, przesuwając nawet o kilka centymetrów namiot i otwierają w ten sposób kolejne 120 dni.

Jeżeli namiot magazynowy będzie stał w określonej lokalizacji dłużej niż 120 dni przedsiębiorca czy operator magazynu musi uzyskać pozwolenie na budowę. Wymagane jest stworzenie zestawu dokumentów, które będą podstawą do wydania pozwolenia przez właściwy urząd.

Dokumenty powinny zawierać:

  • projekt techniczny budowy namiotu magazynowego
  • pozwolenie na użytkowanie namiotu

W tym przypadku obowiązują już przepisy prawa budowlanego i wymagana jest też obecność na budowie kierownika budowy i inspektora nadzoru. Czas oczekiwania na pozwolenie montażu namiotu magazynowego to od 30-90 dni. Gdy zapada decyzja pozytywna uprawomocnia się ona po 14 dniach a w ciągu dalszych 7 dni należy zgłosić gotowość do podjęcia prac montażowych.

Źródło: DasCompany.com – Namioty Handlowe

0 Komentarzy

Dodaj komentarz